lunedì 26 marzo 2012

Finally..

[ENG]

Hello everyone ..

I finally decided to create my blog ..
It's now two years that I delight in creating Waldorf dolls and I would like to share this passion with you ..
I will show my progress and my creations, sharing with you the joy of a "new birth".
If you have this passion, or just love these wonderful dolls and Waldorf philosophy that goes ..  Attend me in my blog every now and then ..

I'll be happy to entertein you!



[ITA]  

 

Ciao a tutti..

Finalmente mi sono decisa a creare il mio blog..
Sono ormai due anni che mi diletto a creare bambole Waldorf e vorrei condividere con voi questa passione..
Vi mostrerò i miei progressi e le mie creazioni, condividendo con voi la gioia di una "nuova nascita".
Se anche voi avete questa passione o semplicemente amate queste meravigliose bambole e la filosofia steineriana che le accompagna.. fatemi compagnia ogni tanto nel mio blog..

Sarò felice di ospitarvi!!


Nessun commento:

Posta un commento

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...